Робота з батьками

Десять заповідей батькам

1.Не навчайте того, в чому не обізнані: для правильного

виховання дитини потрібно знати її вікові та індивідуальні

особливості.

2.Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе.

Ваша мета — виростити її для життя серед людей.

3.Довіряйте вашій дитині, розтлумачуйте те, що вона робить

краще, а що — гірше. Залишайте за нею право на власні помилки:

дитина оволодіє вмінням самостійно їх виправляти.

4.Не ставтеся до дитини зневажливо. Вона мусить впевнюватись

у своїх силах поступово, і з неї виросте відповідальна особистість.

5.Будьте терплячими.

6.Будьте послідовними у своїх вимогах, однак запам'ятайте:

твердість лінії у вихованні досягається не покараннями, а

стабільністю обов'язкових для виконання правил, спокійним тоном

спілкування, неквапливістю і послідовністю.

7.Потурбуйтесь про те, аби ваша дитина накопичувала досвід у

спокійному темпі. Дозволяйте їй відпочивати від ваших

розпоряджень, зауважень, наказів. Нехай син або донька потроху самі

вчаться розпоряджатися собою.

8.Виключіть зі своєї практики вислів: «Роби, якщо я наказав»,

замініть цю форму вимоги іншою: «Роби тому, що не зробити цього

не можна, це принесе користь».

Дитина має звикнути діяти не на догоду батьківському

розпорядженню, а тому, що це доцільно, розумно, потрібно.

9.Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви особисто

незадоволені, а й про те, що вас у ній радує. Ніколи не порівнюйте

свою дитину із сусідською, з її друзями, однокласниками.

Порівнюйте з тим, якою вона була вчора і якою вона є сьогодні. Це

допоможе вам швидше оволодіти азами батьківської мудрості.

10.Ніколи не кажіть, що вам ніколи виховувати свою дитину. Це

все одно, що сказати: «Мені ніколи її любити».

Ми виховуємо своїх дітей на прикладі свого життя, системи

власних цінностей, виховуємо своєю присутністю і відсутністю,

виразом обличчя, звичним тоном спілкування з людьми, обстановкою

в квартирі, ставленням до праці та дозвілля.


 Поради батькам, що виховують у сім’ї дитину з особливими освітніми потребами



Комментариев нет:

Отправить комментарий